2008-12-27

You Make Me Smile

Jag har ingen aning om hur illa de senaste dagarna skulle ha varit utan mina två BÄSTA vänner. Idag fick jag inflyttningspresenter av dem, dessutom! :)


Detta fick jag av syrran:

Härligt ROSA tulpaner!

Ett förkläde! Jag har tänkt att jag borde ha ett!
Ett brunt med vita prickar, dessutom, är pricken över i:et!


...med matchade handdukar förstås!


Av Peter fick jag en "guitar holder" som gör att jag kan hänga upp gitarren på väggen - sååå önskvärt när man bor trångt som jag! Det får ni en bild på när det är fixat.






Igår var jag sväng till Steel Town, men jag var så långt ifrån på topp att jag inte stannade så länge. Men lite musik fick man höra iallafall med Frank, Anna W, Elina, Olle, Amanda m.fl.

Om EN VECKA
spelar COVER UP
på KUNGSBERGETs
After Ski!

1 kommentar:

Kakelpanna sa...

Hej bästaste vän och syster.
Hoppas du kommer baka många goda kakor till mig, det var därför jag köpte förklädet. =)
Pust, inspelning "klar". Kul ändå när man kommit dit, även om det är en lång och krokig väg fram till målet.
Älskar dig!
Kramar