2008-12-25

Det allra bästa med 2008


#1: Resan till Provence
(bloggningen efter hemkomsten)


Lägenheten (För att kika in klicka här)

Sommarjobbet på Sandvik (under rubriken Jobb)

Bandet (här & bilder från första spelningen)

Höstens spelningar (den 19/9, 27/9 och 24/10)

Bruce Springsteen på Ullevi (ahh, kolla här!)

The Swell Season-konserten (den oförglömliga!)


OCH...

Att jag kom in på utbildningen!

Att renoveringen av rummet, hemma hos föräldrarna, blev färdigt! (kolla in det du!)

Boken "Han som älskade livet" om Vincent van Gogh!

Sedan har jag ju sett film som aldrig förr på sista tiden.

Upptäckt: Rosa! ;)


Att min YouTube video nått över 3500 visningar!!
+ Alla underbara kommentarer jag fått p.g.a. den!
Sammanlagt har jag 6423 visningar på mina videor på YouTube, pretty nice!

Inga kommentarer: