2008-12-20

So I had a bad day...

Trots att idag var en riktigt, riktigt dålig dag hade den sina ljuspunkter. Den första var att träffa lillsyrran. Tillsammans med henne, mamma & pappa så tog vi oss till den nya second hand butiken i Sandviken; Second Chans. Det var faktiskt riktigt skoj. De hade mycket prylar (inte bara skräp då, dvs) till bra priser. Bättre än Ånyo, tyckte jag. Några saker kunde jag inte motstå, trots att jag inte riktigt vet varför... och en av de sakerna var en resväska:


Tro mig när jag säger att bilden inte gör resväskans färg någon rättvisa alls...
Den grön-turkosa-färgen är helt obeskrivligt lysande! ;)

Det rosa paraplyet fick också följa med hem + en träram.


Sedan bar det av till ett fullproppat Valbo köpcentrum... pust! Förra gången jag var där blev jag förtjust i en hatt/mössa på Lindex, som bara fanns i ett exemplar kvar, men tyckte den var något för dyr. Kunde inte riktigt släppa att jag inte köpte den och har letat efter en likadan på Lindexbutiker i Gävle, Sandviken och Falun utan resulat. Idag var den kvar i Valbo och 50:- billigare - så gissa om jag slog till!

Min nya hatt-mössa!

Nu får det var nog shoppat för ett tag, hoppas jag...




Well... It Could've Been Worse, I guess!

3 kommentarer:

Kakelpanna sa...

Hej snygging!!! Haha, vilket coolt resekit du införskaffat! Amsterdam nästa då, eller? =)

Kram och sussa gott
Anna

Anonym sa...

Fina saker du köpt^_^ Var till valbo idag å hitade inget förutom trosor>< Vart ligger den där 2hand affären? Nära Lidl?

I am Lynn sa...

Tack! :)

Ja, det ligger alldeles bakom Lidl, vid vandrarhemmet.