2010-09-11

Boots are Made for Walking

Ska införskaffa gummistövlar. Jag tror aldrig jag köpt ett par tidigare, eftersom det var sådant man fick efter syrran (jag klagar inte, utan det är bara fakta). Och eftersom mina fötter aldrig blev större än strl 36 så hade jag ett par ärvda seglarstövlar riktigt länge. MEN, nu ska det bli ett par röda! Kanske de på bilden. Vi får se. Hur som helst så hoppas jag ju på att komma ut i skogen i höst! En riktig dröm vore att få åka upp till fjällen också... med ett gäng härliga människor som sällskap... vore ju hur kul som helst... men det kommer nog bara vara en dröm i år också.

3 kommentarer:

fetbra sa...

åh ja, gummistövlar är de perfekta höstskorna egentligen :D var också sugen på att åka upp till fjällen i höst men det verkar vara en dröm även för mig :)

Malin L sa...

Gummistövlar är bra och gammalt håller länge.
Vad det röda stövlar du hade tidigare också ?

I am Lynn sa...

Magda: Coolt att du också lockas av fjällen! Det är nog det vackraste Svergie har, faktiskt.

Malin: Det är sant. Nej, jag hade ett par blåa förut, men nu tänkte jag matcha min röda regnjacka med röda stövlar! Bra va?! :)