2010-09-05

Time's Are A-Changing

Jag har hängt med storasyster idag! Det var riktigt mysigt! Länge sedan faktiskt.

Snart börjar en ny vecka då jag är tvungen att ta tag i jobb vs utbildning (vs arbetslöshet, hua). Det är lite läskigt och lite jobbigt, men det blir bra. Förändringar är utvecklande och framåtdrivande, även om det tar en del energi.

Nu har jag fått lite saker som jag ser fram emot under hösten (jag tappade en hel bunt drömmar och planer tidigare). Men nu ser jag fram emot svampplockning, en eventuell resa till Nice för att hälsa på Linnéa (!), skriva en massa låtar... Allt kan jag tyvärr inte dela med mig just nu :)

2 kommentarer:

Linnéa sa...

Jaa..klart du ska komma och hälsa på mig:) Det är jättefint här. Har inte riktigt smält alla intryck än. Har du skype? Kram

I am Lynn sa...

Ahh coolt :D Jag har skype! Såg precis att du hittat mig där! Vi hörs! Kram