2010-10-07

Back to the Horrors of School

Jag var precis på kursintroduktionen för Matematik C. Hjälp, det kändes som att komma tillbaka till högstadiet i en halvtimme... inte någon bra känsla måste jag förtydliga.

Läraren som pratade mest hade en tendens att vara lite för auktoritär och man fick lätt en känsla av att man var lite dum. Dessutom hade jag tydligen missat en genomgång som skulle varit igår, men det vågade jag inte yttra då. Så jag pratade med en studievägledare efteråt om det och det skulle kunna bli så att jag måste vänta till november med kursen för att jag missade en genomgång av något system man loggar in i! Hur svårt kan det vara då?! Jag var ändå lite osäker om jag kunde ha missat kallelsen på något sätt, men när jag kom hem så såg jag att jag definitivt inte fått information om något sådat. Skönt ändå att det, för en gångs skull, inte var jag som hade gjort fel ;)

Nu är det dags för kaffe och en bulle! Sedan är det hög tid att skicka iväg en massa jobbansökningar!

Inga kommentarer: