2010-10-29

Smile Til It Hurts

Tack för tipsen till matten! Jag tror jag fått lite mera kläm på det nu. Hoppas det i alla fall!

Åh, det har varit en intensiv dag idag utan att egentligen hända så mycket. Jag och Sofia var i Gävle rätt länge: rekryteringsträff, fika, shopping och lunch. Sedan när jag kom hem fick jag besök snart därpå, som varade rätt länge. Alltså jag är så glad över denna dag... men det blev väldigt intensivt och jag har pratat, skrattat och lett så mycket att jag har bokstavligt talat har ont i kinderna! haha

Det är så roligt att mitt kök har fått en bra kick-off sedan bordet kom på plats! Det behövdes för att kännas mera trivsamt tror jag. Har redan haft tre så mysiga fikastunder där, på två dagar.

Nu är jag helt slut... en fredagkväll... men med huvudvärk (som vanligt nu!) ska jag lägga mig i soffan, se de sista avsnitten av Glee (mesig serie fortfarande, men vissa låtar får mig att rysa så jag kan inte släppa det) och så lite choklad.


Inga kommentarer: