2010-10-28

Pretty Good Day I Must Say

'

Idag har jag varit till Gävle, fått en dos av pepp och lagrat upp med mitt favorit te. Nyfiken att smaka, utan att komma och hälsa på mig, kan du köpa Yogi Tea på Indiska. Efter det har jag suttit lite i telefon idag igen. När jag sådär lagomt hade satt min första kanna espresso på bryggning sms:ar Sofia och undrar om vi inte ska fika. Kom, säger jag förstås. Så det blev en mysig eftermiddag! Kaffet gott, allting gott. Imorgon ska vi båda på rekryteringsträff, och sen fika... Hmm, fika är vår grej tror jag. Så går det när man träffas på Sandvik ;D

Lite glögg och matte, tänkte jag.
 Men jag har ju totalt förträngt det här med
 minsta gemensamma nämnare...
Vem kommer ihåg sånt egentligen?!
Hjälp mig i så fall!

4 kommentarer:

Peter sa...

Primtal vännen ;-) Kom hit så får du massor av hjälp. Mvh Plugghästarna

Anonym sa...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Minsta_gemensamma_n%C3%A4mnare

hihi;)

fetbra sa...

ja kan ingenting om matte men jag tror att den minsta gemensamma nämnaren är den lägsta siffran du kan dela båda talen med :) fast, det kanske du redan visste. men ändå!

I am Lynn sa...

Tack, va sött att ni verkligen försöker hjälpa mig!! :D Efter en liten snabb lektion av Anna tror jag kanske jag hajat det lite igen... hoppas hoppas.