2010-10-14

Because It's Nice to See People More Messed Up than Me


Äntligen har jag lyckas fått i den sista tabletten i de motsträviga katterna. Sherry är nästintill omöjlig. Just nu håller Rakel på och "apporterar" sin papperstuss, så de är glada igen i alla fall!

Sedan jag kom hem från Gävle har jag varit trött, haft lite huvudvärk och så... men nu pang! Så trött! Men jag lovar att går jag och borstar tänderna nu, tar ur linserna och hela proceduren med ansiktsrengöring så kommer jag ligga där klarvaken snart. 

Appropå nått annat. Jag, som inte ens kollat på "Hollywood Fruar", har faktiskt sett några avsnitt "New York Fruar"... jag vet inte om skräcken lagt sig ännu. Poängen med dessa serier måste ju bara vara att man inte känner sig så tokig själv. Annars finns det ju ingen. 

Nä, nu lyssnar jag på Bob och ger sängen ett försök. God natt vänner.


Inga kommentarer: