2010-10-14

Let's Make Some Tea

Hur kan en människa ge så mycket energi och självförtroende utan att jag ens känner henne?! Jag hade min andra träff med jobbcoachen idag och vi diskuterade vidare. Så nu har jag fått för mig att jag kommer klara saker som jag aldrig tänkt mig göra innan jag gick dit idag. Vi får se hur det går men jag ska verkligen göra det.

Sedan lunchade jag med Sara, som det var länge sedan jag träffade sist, och vi strosade runt på stan också. Det var mysigt, men vilken blåsig dag!

Kunde inte låta bli ett par rea-muggar på Indiska. Det går liksom inte när det står L-Y-N-N på dem. Passade på att köpa ett yogi te, och äntligen (!) har jag hittat ett te som kommer i närheten av det första chai te som jag smakade. Mmm, det blir perfekt för en mysstund på eftermiddagarna! Kanske någon som vill komma över och smaka? ;)

1 kommentar:

L sa...

Jättefina koppar!!