2010-10-27

I Believe I'm Worth Coming Home To


Hemkommen från ett zumbapass! Mitt sista pass på 12-gångers kortet. Imponerande att jag använt hela och med en enkelhet som jag knappast förväntat mig! Haha, visst får man vara lite impad på sig själv också?! Idag har jag gjort klart min uppgift att ringa (så skönt att det är gjort!) och imorgon ska jag träffa min jobbcoach i Gävle.

Nu är det slutpratat för det är tid att visa lite av vad jag inhandlat!

Åh vad jag gillar denna ljusslinga*...
skulle vilja ha en i varje rum!

Montering

Tada! Bordet* färdigt. Jaha, och gissa vad!
Det var för tungt att vända på egen hand...

Äntligen på plats!

Imorgon ska moka-/espressobryggaren* invigas!

Vad tycker ni?

*Bord och ljusslinga från IKEA. Bryggaren inköpt på Önska.

4 kommentarer:

Anonym sa...

sehr gut ut verkligen! :) cant wait 2 see it, IRL!!

mvh,
in my dreams

Isabell sa...

Du verkar ha ett så fint hem! Mysigt, lugnt, trevligt, sött, vackert... Det lilla jag sett av det på bilderna visar det i alla fall!

Mathilda sa...

Åhhh vad fint:D Riktigt mysigt me ljusslingan..Hihi, å heja tantduken på bordet, hemmysigt :D

I am Lynn sa...

Va roligt att ni gillar det!
Haha, ja tantduk it is. Men vaddå, det är ju sött! :D