2010-10-06

Reassessing My Prejudice

Zumban idag var rolig! I huvudet hör jag fortfarande "en, två, tri" som den väldigt entusiastiske ledaren säger. Det är rätt charmigt. Jag känner faktiskt att det har hänt något med konditionen mot för några veckor sedan, vilket är riktigt roligt att känna. Ett bevis på att det ger resultat liksom. Jag trodde inte att jag skulle tycka sådana här gruppass var något för mig - rättare sagt jag hade helt klart en bild av att jag var helt oduglig på det och inte borde utsätta mig för något sådant. Jag har haft många idéer tidigare. Tur att jag börjar omvärdera dem ;)

Efter träningen så stod jag helt plötsligt och gjorde en av mina favoriträtter numera: ostsås och färsk tagatielle.  Yummie! Tänk vad mycket godare maten smakar när man tränat eller jobbat innan!

2 kommentarer:

Isabell sa...

Duktiga du! Visst känns det bättre när man tränar. Och det är roligt! Undrar varför det ibland (nu en längre period när det gäller mig) inte tar sig iväg? Dumt.

Men ja! Visst är maneterna söta! Jag hade kunna stått där mycket längre än jag gjorde och tittat på dem om inte Gabriel drog i mig och sa att det var nog nu ; )

fetbra sa...

grymt!
jag väntar fortfarande på konditionen.. haha