2010-10-31

I Think I Thought I Saw You Try

(Losing My Religon, covered by Tori Amos)

Är det jag som kanske är i en positivare-period? Men jag känner mig så sjukt mycket bekvämare med min egen kropp än... ja, någonsin! Jag MÅSTE köpa nytt träningskort imorgon. I'm lovin this feelin.

Idag var spenderade jag kvällen med att hänga hos A & P. Har räknat matte, ätit Peters mumsiga chokladbollar, druckit kaffe, te och vin... Mys.

Ser fram emot att vara lite barnvakt, fixa nytt träningskort och leta jobb imorgon. Ska jag komma iväg och resa måste jag få en inkomst snart!

Quince Terre, Italien
Drömmer mig bort.



2 kommentarer:

fetbra sa...

härligt att du märker resultat med träningen! då har du gjort som du ska och tränat regelbundet dessutom :D

Anonym sa...

jag vill också till italien :( Posso venire con voi, belle? :D