2008-08-28

En sak...

...tycks alltid leda till en annan.
Så skulle man kunna sammanfatta min sommar,
och mitt liv just nu, i en mening.


Och nu dyker det upp massa, för mig ny, musik. Jag har Pearl Jam, Joni Mitchell och Leonard Cohen i min mobil nu. Har inte lyssnat mycket till någon av dessa tidigare. Det är härligt!

Igår, kvart i elva, åkte jag ifrån Hofors. Färdig! Äntligen! Väl hemma så var det raka vägen in och ur duschen, fixa en present jag lovat fixa och så kommer jag på att jag glömt titta in på min skolmail (vilket är ett helt konferenssystem, där de lägger ut allt nytt). Visst, såklart var det en ny uppgift där! Jag hade sådan tur att det gick bra ändå och löste sig utan några problem, men det är stressande att komma på allt i sista stund!

Men, det ser inte bättre ut än att jag kommer bli sjuk. Jag har ont i halsen, huvudet och ja, resten av kroppen. Man blir så konstigt frånvarande när man går in i en sådan här bubbla. Omvärlden är oklar, lite svår att hantera och allt känns så konstigt. Skola imorgon? Vi får se hur jag mår...

"...are going boys and they ain't coming back to your hometown"
My Hometown, Bruce Springsteen

Inga kommentarer: