2008-08-18

Like a Kid in a Candystore

Jag skulle kunna förköpa mig när jag kliver in i en riktigt härlig inredningsbutik. Speciellt när de har 50% på en massa saker, då skulle det kunna gå riktigt fort... det är bäst att tänka efter riktigt noga så man inte köper bara för att det är rea. Och nu måste jag ju börja tänka lite mer på vad jag behöver och inte, eftersom studentkassan inte kommer att tillåta alltför mycket impulsöp, men vissa saker ser så frestande fina ut att jag ... helt plötsligt behöver det ;)

Hursomhelst så har jag hittat min anledning till att svänga förbi Hofors ibland... och det är denna butik:

Blommor och Rum
Så mycker underbara saker! Jag drunknar i fransk- och dansklantlig romantik. =)

Denna gång blev det tre saker, som jag visar sen. Nästa gång jag ska köpa present så kommer jag troligtvis hitta nått här.

Inga kommentarer: