2008-08-20

Lite nytt då...

Det är höst.

Fast det inte borde vara det riktigt än.

Dax att börja plugga igen då.

Efter 2 års uppehåll.
Och nya tag för bättre studiedisciplin...

Och plannera för att flytta.

...Flytta?

Ja, du läste rätt. Det blev så trots allt. När jag skrivit på kontraktet så har jag, därefter, en lägenhet från och med första November. En liten, liten etta på 23 kvm med kokskåp. Det känns hur spännande och roligt som helst.
.............Men! Så ser man den allvarliga lilla blicken när man säger till lillsyrran att jag ska också bo i "Saand-biken", precis som storasyrran, och så känner man ett hugg av smärta. Det är som hon förstår, men inte riktigt vill, och tycker att det vore ju en dålig idé eftersom vi har så kul ihop när vi leker. Suck, vad det kan kännas då! Kommer ju bli så otroligt tomt utan henne, även om jag har en stark föraning om att jag kommer åka hem en hel del ändå.



Andra skoldagen har passerat och jag har lidit av att jag är tjej och haft svårt att koncentrera mig p.g.a. denna smärta. Eftermiddagen blev sån tur var lite lugnare. Ojoj. Redan nere i träsket... har studielitteratur, anteckningar och (student) ekonomi på hjärnan.

Men se här! Artikeln "Bara de bäst lämpade kom in" som publiserades idag.

Hihi! Lite pådrag då! Det är ju kul att vara bäst lämpad till nått... :*)



2 kommentarer:

fetbra sa...

men vad härligt ! :) vilken del av sandviken kommer du bo i ?

ps. ibumetin är ett tips ! works like a charm :)

Kakelpanna sa...

Kul syrran! Då blir vi grannar, sort of... :-)

Och kul med tidningsartikeln också.

Tenta om nån timme, i 5 timmar.. det är INTE kul. Måste sova nu.

Kram, kram, älskar dig!