2008-08-11

Trött, tröttare och tröttast - har haft det skoj

I fredags såg jag Amanda på Cityfesten i Gävle. Snacka om svårflörtad publik och lite väl många gånger det skreks "Gävle" ifrån scenen. Jaja, Cityfesten var ingen höjdare i år IGEN. Jag åkte in, såg Amanda, köpte lite käk och stack. Suck för cityfesten. Allt ser likadant ut år för år. Hemma hos syrran träffade man lite vänner, pratade och spelade gitarr. Grymt härligt, även om jag var tröttare än tröttast...

Lördagkväll var såhär mysig:


Efter ett 12-timmars pass så fick man sjunka ner i en kökssoffa och bli serverad potatis, lax och vin + härligt sällskap. Kan det bli bättre än så? Det ända som var synd var att man blev trött så snabbt och var illa tvungen att traska hem och sova.

Igår, trots ännu en lång arbetsdag, kämpade man ut den sista energin på repet. Härligt. Det är så kul att sjunga. Och idag har jag testat att spela in lite på syrrans dator och laborera med det. Hur skoj som helst.

***pssst! Vet ni vad?! Jjag ska titta på några lägenheter nu i veckan... så håll tummarna, för jag är bra sugen på att ha min egna lilla lya. ***

2 kommentarer:

Kakelpanna sa...

Ja det var en trevlig kväll. Tack Johanna som hade ordnat allt, Gabbe han var ju som oss, gäst, kom och satt sig vid dukat bord. ;-)

Kul med lägenheterna, får kika på dem på onsdag.

Inspelningarna lät kanon!

Ha det gott sis'

fetbra sa...

men du har ju nyss skaffat så fint i ditt rum ?! :)