2008-08-03

Gissa vem jag såg live igår?

Igår, efter en jobbig och sorgsen dag, hamnade man ändå på Lill Puben för att se Frank... igen! Man känner sig nästan lite som en "groupie", men vaddå, det är ju helt okej! =) Det är inspirerande att se dessa människor uppträda. Verkligen. Träffade nån f.d. klasskompis också och det var roligt. Sedan travade man i regnet till Sandvik och hälsade på några stackars pojkar som jobbade natt, och sen plaskade man sig äntligen hem.


Frank Morton med Skjut.

Ikväll är det rep - och det är ju helt okej! Nä, nu ska jag gå och spela gitarr... eller piano... måste träna in lite tjej-rocklåtar.

2 kommentarer:

Kakelpanna sa...

Jepp, det rockade ordentligt! Skönt att göra nåt annat efter allt jobbigt...

Hoppas ditt går bra nu ikväll. Har grejat lite själv jag med, mellan mattepluggandet.

Kram!

Peter sa...

Min pappa!

(Jag har ledig vecka om 13 tidsenheter, musicerande något i veckan era virrpannor?)