2008-08-06

Spelning i September och tankar om sommaren...

Ja, jag har mitt första gig - på länge - inplanerat (antagligen) den 27 september på Albin och Pias pizzeria i Jäderfors :) Hjälp, vad kul... och nervöst! Men helt okej. Ska bara få ihop rätt många låtar. Tricky.

Just nu så jobbar jag och står i, under min sista vecka av sommarjobbet. Men det är en rätt lång vecka med 12-timmars helgspass. Så en person som idag är trött och snudd på slutkörd kommer ju definitivt vara det nästa vecka!

Vad sommaren traskar fort. Det var ju nyss juni - man var taggad, förväntansfull och hade all energi i världen (nästan). Och nu är det redan början på augusti och man är trött, orkeslös, tankspridd och urladdad. Det kallas att jobba, skulle kanske någon säga. Sant. Så är det ju. Men jag har aldrig haft ett "riktigt" jobb innan det här, så för mig är det här en ny erfarenhet. En nyttig sådan, kanske!? Hur som helst så har detta jobb lett till sååå många möten att jag ska inte klaga. Jag är så glad för de jag fått lära känna, och de vänner jag möjligtvis också vunnit, under denna korta resa.

Nu ska jag försöka underhålla mig själv med att handla mat, sedan äta mat och så kanske titta på lite film. Och gotta mig i lite självömkan. haha... Hoppas ni har det lite roligare än så ikväll, vänner.

Fler KRAMAR åt folket! =)

Inga kommentarer: