2008-05-31

Back on Track

Det har varit en liten paus i uppdateringen nu - men mitt liv har sett så annorlunda ut denna vecka...



Framförallt har det har varit många omsällningar. Ja, jag har varit illa tvungen att vakna upp på mornarna (!) för att ta mig till jobbet, lagat mat för att ha lite i matlådan, lärt mig en massa nya saker, träffat många nya människor - men det har varit roligt! Alltihop! Mycket roligare än jag trott.

Och nu då - det är på onsdag vi kommer åka till Frankrike!!! Redan på tisdagen ska vi ner till Stockholm där syrran och hennes polare ska se Steve Earl på cirkus. Vad dum man var som inte köpte en biljett själv! Jag tänkte "nä, men honom lyssnar jag ju knappt på", men
nu får man ju gå i där i några timmar alldeles själv medans de avnjuter musik... Suck! X(



Idag var jag ner till Sandviken för att lyssna lite på min gamla klasskompis John och gänget - och hjälp vad ovanligt mycket folk det var där! Men det är ju superkul att det går så bra för dem! *heja heja* ...just keep rockin' ;)


Jag o syrran köpte en baddräkt till Agnes med "Fem myror..." motiv - så sött! Ser ni hur fint hon posar. Tro mig eller ej, men jag ska bara att hon skulle så där och så ställer hon sig i en fotomodellspose nästan! =) Lilla sötis syrran!

vi hörs snart igen!

Inga kommentarer: