2008-05-23

Golvlister


Pappa har varit så snäll och hjälpt mig (ok, han jag gjort minst 90% av jobbet) få upp lite lister. Det bästa är att det har varit något lättare än vi trott! Ibland oroar man sig i onödan. Och allt blir inte absolut perfekt, det blir bra istället! Jag gillar när man får saker gjorda även om de inte är superperfekta. Det blir sååå snyggt! Jag är så nöjd med listerna. Det är ungefär 2 golvlister kvar (dock de krångligaste bitarna) och så taklisterna då. Men snart, snart, så kanske jag får flytta in................ Jag blir så lycklig av att få saker på plats så jag bara hoppar upp och ner - iallafall så vill jag det, och när ingen ser då hoppar jag ;) Kvar för min del är att spackla och måla dörrfodret och det håller jag på med. Jepp, det var en liten uppdatering i renoveringen det! Keep haning in there...

LYNN

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir ju HUR SNYGGT SOM HELST!
Vad duktiga ni är... Ja, pappa är jättesnäll.

Snart kommer du få det som du vill ha det och det kommer bli kalas!

Snart är jag färdig med väggarna också.. =)

Kram
Anna