2008-05-04

So much updating to do :)


En bild-upp-datering kommer nu!

Fredag:

Min "middag" - i form av en god veg. sallad på Wayne´s Coffee

Älskar deras iste med persikosmak! Helt underbar!
Rekomeneras en varm sommar dag om inte annat...


A very uplifting view. Very nice weather indeed! :P

Ett jättegott Rooibos-te jag inte förväntande mig att jag skulle tycka om
- men det gjorde jag!


Sen var det bio som gällde. Det blev "Fool's Gold"- som ändå var något över förväntan.
Hade kanske inte så stora förväntingar, men den kan verkligen vara värd att se.
Sådär lagomt "lätt-smält" på nått sätt. A safe card.


Lördagen då?


Första besöket på Gruvgatan 13, Falun! Vilken inredningsbutik!
Rena drömmen! Ska visa senare vad jag köpte... ;)
Det är syrran som posar på bilden :)

Efter en lång omväg ;) kom vi fram till Lager 157... var inte direkt som väntat - det var ju riktigt coolt! Hade kunnat köpt ett par jeans-shorts som passade jättebra. Men. 400kr. Det var ju Lee, men ändå. Hade velat ha HELA jeansen ju! Det blev istället ett linne för 10kr!!! :P
OBS! Åker ni dit - prova fiket som är precis innanför entrén! JÄTTEGOTT kaffe och tilltugg!!

Dessa fantastiska boots fick syrran köpa för halva DERAS pris...
Weehee! Howdie girl!

Lillsyrran var OTROLIGT fashinerad över dem!

Men hon fick en alldeles egen t-shirt med TRUMMOR - vår lilla cooling!


Det var allt för nu. Vi ses snart igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes, vi hade ju skeeetakul igår!!! Vilken underbar butik, Gruvgatan 13! Och vad fint det var mellan Leksand och Sågmyra. Och vilka cooooola och snygga boots jag fick tag på! So unexpected and so right...

Kram
Anna