2008-05-26

Övningskörning


Igår var jag ute en liten sväng och övningskörde med syrran, som rätt nyligen blivit godkänd som min handledare. Det var som vanligt lite pirrigt och "skärrande", -då jag blir totalt blockerad ibland av allt jag ska komma ihåg - MEN det var kul. Jag vill ju köra. Jag vill KUNNA köra, utan att få lite panik vid varje korsning! ;) Och för att komma dit behöver jag ju öva - förstås! Lite svårt är det att få till det för många är för upptagna för att köra med mig... =P Ikväll har jag pluggat lite teori och när jag kommer hem ifrån Provence (dit jag åker till om lite mer än en vecka bara!!!) och har fått mitt skiftschema då ska jag boka körlektion på körskolan. Längtar faktiskt! :D It's gotta be a driving summer!

LYNN

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt ! jag ska nog snart pallra mig iväg till körskolan och ta några lektioner + teori så jag får mitt körkort snart ! har övat så mycket så det är dags.. haha