2008-05-12

Packlistor...

Jepp, nu har det börjats! Det är lite klurigt vad man ska ta med för kläder... men detta såg ju inte alls så dumt ut!? Jag vill inte packa för mycket - för man vill ju kunna konka på ryggan (utan att falla baklänges) och sen vill man ju gärna shoppa lite där :) Men ett par jeans, en jacka (vilken det nu blir), pjyamas, bikini, en keps och lite accesoarer... sen är man nästan fit for fight... eller? Ja, skor var det också! Suck. Jag har ingen aning om vad jag ska ha för bra och bekväma skor!

Siameskattungen Swing vill gärna vara med på bilderna, så han fick väl det då ;)



Har hällt i shampoo och tvål i praktiska reseförpackningar också! Gjorde ett försök till "hemmagjort" praybalsam i prayflaskan, men jag vet inte hur det blev. Grumligt iaf. Men när jag köpte det hos frissan sa hon att man kunde göra så!

Inga kommentarer: