2008-05-14

"...had a bad day"

Idag... ja det har har inte varit nån kanon dag. Jag har sprungit och letat vandringssandaler som jag gillar: både till bekvämlighet, lämplighet, utseende och pris. Och nej, det är inte så lätt! Ett par hittade jag som var billiga och bekväma, men inte helt rätt lämpade eller så snygga. Ett annat par gillade jag rätt så mycket, men de var så... blåa! Det är inte riktigt min färg. Suck, suck.

Till middag gjorde jag iordning en pastasallad som blev god - och jag åt det snabbt för jag var så hungrig. Sen blev man på lite bättre humör iallafall.

Dagens lilla "kick" bestod av Leila bakar! Jag är VERKLIGEN ingen som brukar titta på mat- eller bakprogram, men det är något med hela "packetet" man får när man ser hennes program: inredning, dekoration, sött och romantiskt, sen har hon färgglada kläder, snyggt sminkad, söt och glad... och så är det ganska ROSA! Och ja, man blir så glad då! :)


Trots att jag känner att jag kanske håller på att bli förkyld funderar jag på att följa med mormor till Hedemora imorgon... ganska mycket för att det är en inredningsbutik där jag blivit nyfiken på - och inredningsbutiker kan man inte få för många av, inte om de har en lantlig stil i allafall ;) Vi får se hur det blir!

Kram
LYNN

Inga kommentarer: