2008-05-21

SOMMARJOBB!

Det är helt fantastiskt hur det kan ske en sådan stor förändring så snabbt! Imorse ringde de ifrån Sandvik och var intresserad av min ansökan och ville att jag skulle börja jobba den 16 juni - men då är ju jag i Provence. Så istället lyckades det bli så att jag ska få min introduktion redan nästa vecka. JAG BÖRJAR PÅ MÅNDAG! :D Jag vet inte aldeles precis vad jag ska göra, men jag hoppas jag får lära mig och att det går bra! Det liksom bara ska gå :)


Får jag sedan komma in på utbildningen, dessutom, så ska jag fixa lägenhet - på direkten! Jag vill det iallafall! Det är ju kanon för studentkassan, eller ifall det skulle råka bli arbetslöshetskassa, till hösten! Intervjun och testet gick väl okej. Vi får se hur det går. Jag var supernervös och lite grinig på mig själv för att jag var nervös ;) Men det är skönt att det är över och att... just nu käns det rätt okej hur det än blir. Klart jag vill börja utbildningen!! Men jag har iallafall ett sommarjobb!

Här som det sett så dyrstet ut... och nu tar det en rejäl omvänding! Vilken sommar det ska bli!

I can't wait!

EN MASSA KRAMAR!
Lynn


ps. det verkar som ett direktsvar på förra inläggets rubrik det här! ;)

Inga kommentarer: