2008-05-13

Jag ska på intervju!


Åh, vad glad jag blev när jag kom hem och såg mailet där det stod att jag blivit utvald för intervju och tester till utbildningen jag sökt!!! Jepp, av 110 sökande blev 45 utvalda - och det är 30 platser till utbildningen. Härligt glad man blev då! :D Skulle vara SÅ kul att få en yrkesutbildning, för det är inge vidare att vara arbetslös!

Jag gjorde ett tappert försök att söka jobb idag, men ursch så dåligt jag mådde.Dessutom stod det i Mias En Härlig Bok :

"Det svåra blir lättare ju mer vi övar"

Lustigt hur dessa små visdomsord i boken alltid träffar mitt i prick just de dagar jag försöker mig på det här!

Nu kan jag ju känna det som idag var något misslyckad när det gäller det - men jag försöker att inte att se det så! För jag var trots allt ute där för att söka, dvs. jag hade faktiskt tagit mig över den bokstavliga tröskeln, och jag tog det första steget två gånger ...kanske har jag trots allt övat mig lite grann. *hoppas* :)

Jag är iallafall glad att jag ska till Falun nästa vecka! Nu gäller det att förbereda sig väl!

KRAM
LYNN

1 kommentar:

fetbra sa...

men härligt att du blev utvald ! och att du kämpar på :) kom ihåg - många små steg leder till ett stort ! hm, förmodligen. eh.. det låter bra i alla fall ! :D