2008-05-23

En liten cykeltur...

Jepp, en liten sväng på cykeln tog jag mig idag. Men hua, vilken dålig sadel man har - man får ju ont i en hel dag efter att ha cyklat 10 min, typ! :P Något som slog mig dock, var att den svenska sommaren är här och den är ju underbart vacker!! Någon som vill ut på en liten cykelsemester/cykelpicknick i sommar?? Jag vill! ;)


Såhär cool var man då ;)
...men titta den lite typiska grusvägen i bakgrunden,
alldeles svenskt & sommrigt!


Jag precis gjort färdig en härlig sallad till imorgon, så nu känner man sig så huslig så! ;) Jag borde verkligen träna mig i att bli det. Särskillt när jag börjat ogilla utemat. Okej, kanske inte helt ogilla - men jag föredrar (det innebär inte att det bli som jag vill) då 9 av 10 gånger "hemmagjord" mat. Ska man "våga vägra fastfood"? XD

Imorgon blir man borta hela dagen och förhoppningsvis blir det en del tjejsnack på resan, och sen så får man träffa lite bekanta när man väl kommer fram. Trevligt, trevligt!

Ses lite senare då...
LYNN

Inga kommentarer: