2008-04-28

Bytt ETT däck...

Hej och hallå!

Ja, jag har faktiskt bytt ett däck på syrrans bil ikväll, även om jag fick lite hjälp och guidning av Kim! *stolt* :)
Lutbeandlingen, till golvet, bör jag ha köpt det jag behöver till imorgon! Härligt! Då kan jag börja med det i veckan! Det känns riktigt spännande.

Jag trodde att syrran o jag skulle beställa resan idag, men det blev inte så. Vi kom hem sent, åt, däckbyte... ja, sen var kvällen nästan slut och syrran trött. MEN hon har beställt en ryggsäck åt mig idag! Den jag visade här! Härligt att få en riktig travel-rygga :) Jag har varit jätte "rese-taggad" idag! Sååå skönt det ska bli att komma iväg... jag får lägga ut lite bilder på ryggan och skriva lite mer om det sen :)

Och nu.... något helt annat: Ibland är det skönt att vara själv, eller singel eller vad man ska kalla det, men ibland så är det riktigt tråkigt. När man känner sig sådär riktigt, riktigt ensam. Jag behöver dock hitta mig själv - mitt i allt detta virrvarret. Inte så värst lätt precis!! Man behöver liksom vänner TOK mycket! :P Jag inser då att jag har, kanske inte för få vänner, men dock inte en särskillt "nära" realtion med dem. Det tycker jag är synd nu! Jag har många ikring mig som skulle vara helt underbara som riktiga polare :) Watch out, here I come! hehe

Nä, nu bör man kanske krypa ner i sängen eller nått!

KRAM
Lynn


Här drack man lite vatten under fjällvandringen, vid Snasahögarna.
Härligt kallt vatten!

Inga kommentarer: