2008-04-20

DET ÄR VÅR!!!

Det är fantastiskt vad go'a vänner är underbart! Hade en jättehärlig kväll igår... :) Så helgen blev sådär rolig som jag hade hoppats på, trots att inte allt gick enligt "planerna"! Idag blev jag bjuden på frukost av syrran på kondis! Inte illa! ;) Det har varit en härligt solig helg...



Och så har jag fått riktiga "vårkänslor" - på så sätt att man känner sig lite gladare av att sommarn snart är här och att det är sååå mycket att se fram emot! Jag LÄNGTAR efter PROVENCE, efter att umgås med mina vänner och famlij, att bada igen, RIKSGRÄNSEN (även om det dock blir till hösten), att må bättre, att fortsätta träna (tro 'et eller ej), förhoppningsvis börja en ky-utbildning i Augusti *hoppas hoppas*, hitta ett extrajobb, och så sist men inte minst - bara njuta av ljuset, nuet, hoppet och alla de människor som finns i mitt liv. Underbart, eller hur? :)

Framför mig har jag en utmanande, men trots allt lite spännande, vecka. Jag hoppas jag till nästa helg kommer komma lite starkare, lite gladare och med lite mer självkänsla! Ja, nått steg på vägen iallafall skulle inte vara illa... :)

Kram!
LYNN

Inga kommentarer: