2008-04-23

Så är det onsdag redan! Fantastiskt vad tiden springer iväg ibland...

Jag har faktiskt fortsatt min goda vana med att promenera och springa! Idag hade jag en liten paus dock. Jag har känt mig väldigt seg o lite krasslig idag... Men jag längtar ut! :)

Imorgon ska jag göra nått jag tycker är väldigt jobbigt och läskigt. Att söka jobb. "Okay, what's the big deal?" - kanske du tänker... men det är ett ofantligt stort steg för mig :P Inte för att jag är där än men jag har bestämt mig för att göra det och förberett mig!

Jag bjuder på lite bilder idag...

KRAM
Lynn

Såhär såg man ut när man gjorde sig
iordning i Lördags påväg till vännen.
Bakom mig skymtar man syrran, Mr P och basen :)

Dessa knoppar gick jag förbi i måndags!

Åh, jag jag blir glad när jag tar mig ut
och stigen ligger aldeles vacker framför mig!


Det är en mysko bild.
Men det var den "bästa" jag fick så denna citronfjäril.
Han bara stack när jag kom närmre :)
Jag har sett ganska många när jag varit ute i veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du bloggare där!
Vad snygg jag var på kortet, det måste varit det bästa på mig på länge. =)

Lycka till i morgon, det kommer gå fin fint...

Har införskaffat det vi behöver till fredag!!!

Jag har ont i ryggen, men har faktiskt bokat tid hos KIROpraktorn. Framsteg, eller hur?!!!

Kramar
Anna