2008-04-05

Jag & lillsyrran har rensat lite garderoben...

Okej, jag har en rosa - väldigt tjejig - period nu verkar det som :) Men det är lite kul faktiskt! Jag har köpt en bok (som jag tidigare tänkt "åh hjälp, aldrig att man skulle läsa en såndär" hehe) om kläder, smink och allt annat såntdär tjejigt. Och ikväll har jag, med hjälp av min 1,5 åriga lillasyster, rensat lite i garderoben. Ja, en början är det iallafall.

Här är vi - jag & Agnes! Coola va? ;)

I övrigt händer inte så mycket. Jag kämpar med att börja träna och jag kämpar med att ta mig upp hur ett svart hål och det är ju liksom inte så roligt, varken att uppleva eller skriva om :P

"Tell me why I don't like mondays..." Imorgon är det nya tag igen. Det kanske kommer dyka upp lite mer om Provence här snart... vem vet :)

LYNN

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej syrror!

Ni är störtcoola!!!!! =) Älskar er hur mycket som helst!

Kämpa på Lynn, det är värt att komma upp i ljuset.

Våren är här. Nya tag. Pigga ben. Långa promenader. Underbara människor.

KRAM
Anna