2008-04-17

Skogspromenad

Idag har varit en lite konstig dag - jag har lyckats gjort ett och annat trots att jag inte mått sådär kanon... Det är nästan helt otroligt ;) Jag har dammsugit lite, varit ute och promenderat och sprungit i intervaller (sådär så man blir riktigt slut, vilket dock är rätt lätt när man är otränad) och sen har jag varit ute igen (!) med mamma och Agnes på en liten skogstur! I vanliga fall skulle detta har varit en dag då jag mått rätt bra.

Jag är så glad att jag tog med kameran på våran lilla promenad för det blev några riktigt härliga bilder tycker jag.

KRAM
Lynn


Här skulle hon absolut sätta sig ner :)
Men vi blev söta ändå tycker jag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men, vilket härligt kort på Agnes när hon går på stigen... Det värker nästan i hjärtat att se det. Vad stor hon har blivit!!!! Att det går fort för barn att växa upp har man ju hört, men så här snabbt!!??!!

Hon är en sån guldklimp. Det är ni båda!

Vad bra att du hade en bra dag idag. Eller att du i alla fall känner att du fått saker gjorda, känns alltid bättre då. Kom ihåg att andas och att leva.

När jag gick hem från jobbet idag, så kändes det sådär helt underbart. Vissa dagar så lever man i varje fiber i kroppen, hela själen insuper känslan av att leva och livet runt i kring. Man känner ett avstånd från alla problem och grubblerier, känner sig närmare sitt hjärta. Man känner sig stor i sin person, på ett bra sätt, på ett sånt sätt att man kan och vill ta in alla och älska alla för de personer de är, till och med en själv, för att man är så rackarns bra!

Sådana gånger vill man frysa allt och hoppas att den känslan stannar nära inom en. Att man inte ska tappa bort den ibland all dammsugning, planering och vardag. Jag vill ju alltid leva på riktigt och jag vill alltid kunna älska.

Jag är så tacksam för de underbara personer jag har nära mig. Vad vore en bal på slottet utan er?

Vad bra att du har din blogg, så kan jag också skriva av mig lite. =)

Älskar dig, och allihopa!

KRAMAR
Anna

Designe sa...

Hej! Kul att du tittade in hos mig så jag hittade hit! Va härligt med skogspromenad! Jag var oxå ute och sprang idag, i grupp..behövs..annars kommer jag mig inte iväg men vädret var härligt!
Vilka fina bilder på er! :)

Henrikohelen sa...

Det ser ut som en härlig skogspromenad! Det låter hurtigt med lite joggning också... det skulle jag verkligen behöva göra... :-)
Trevlig helg!
Kram
Helen (Drömrum)