2008-04-03

Shoppingtur

Okej, Hemtex har ofta mycket rea (alvarligt talat tror jag att de egentligen skulle kunna sänka sina priser - permanent - med 50% men då skulle man ju inte fynda lika mycket eller??!!) och igår var det halva priset på allt i butiken! Det blev en rosa kudde, en svart ram och några vita-glas-dekorationsstenar. Och det var kul! :D Förutom det fick jag en underbart söt gerbera av mamma! Jag blev jätteglad, för jag har länge velat haft en blomma att sätta i min fina lilla kruka som jag fick på min student.

Skulle köpa golvlut och olja igår på coop, men de hade inte ens tillbehören man behövde till. Så det blir en riktigt färg-/bygghandel istället. Har nästan bestämt att det blir vitlutbehandling först och sen olja (eventuellt även den vit). Jag har aldrig gjort något sådant förut, men det borde väl gå bra... eller?!? :P

LYNN



Vacker gerbera, eller hur? Jag fick den av mamma igår! :)
Passade perfekt i min kruka med hjärtan, som jag stått tom ett tag.


Mönstret på en söt kudde som jag också köpte!

Det blev en svart ram också ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint det blev med gerberan! Jag är också glad över min blomma som jag köpte idag, den lyfte hela rummet. Och jag är glad över de konstgjorda blommorna jag köpte på Hemtex (!) också. =)

Och jag är glad för dig.

Kram
Anna