2008-04-27

Helgen

Jag har haft en intressant helg. På alla möjliga sätt. Fredag kväll blev mysig när vi käkade jättegod mat hemma hos storasyrran med mamma, pappa och lillasyrran! Fast vi var jättetrötta redan vid klockan 10! Vi var en sväng till IKEA innan middagen och så hade de till min STORA lycka den här lampan:
Jag tänker fota min egen snart så ser man bättre hur den ser ut. Åh, jag bara gillade den direkt när jag såg den första gången, men jag köpte den inte då sen fanns de inte i vitt längre... tills nu!! Det är mysigt "ljus-flöde" och jag tror jag kommer ha den på golvet sen i mitt rum. :)

Igår så målade jag några av väggarna i mitt rum - vilket blev bra och samma färg som jag ville ha, så nu kan ju pusta ut! :P Sedan blev det på något sätt så att jag följde med några kompisar till en pizzeria, med bar, som hade trubadur under kvällen. Det blev riktigt roligt faktiskt!! Skönt att komma iväg tyckte jag! Och idag har jag faktiskt tagit mig ut och sprungit igen - och det gick mycket bättre än sist, så jag är så glad över det! Nu tror jag dock jag behöver ett par riktiga löparskor.

I veckan ska jag skicka iväg en utbildningsansökan, leta golvbehandling, förhoppningsvis söka nått till jobb, måla färdigt väggarna (vilket förmodligen innebär att köpa mer färg också, igen!)... så nått sånt ser det ut.

Ha det härligt!
LYNN




ps. nu har jag nytt headset - som är riktigt, riktigt bra (jag hör ju inget annat än musiken! hehe) - och så har faktiskt har Sheryl Crow hamnat där för tillfället. Ibland bara gillar jag det, ibland dissar jag det... men jag slutar nog inte riktigt lyssna ändå :)

Inga kommentarer: