2008-04-08

Inspelning och Ryggsäck

Och så händer allt på samma gång! Visst är det alltid så? Man lunkar på i sin takt (vilket kan vara en VÄLDIGT lugn takt om man är arbetslös, hehe) och så pang schoof så händer det saker här o där och man är lite överallt.

Framförallt så har jag idag spelat in några (demo) låtar hos en vän, som har en jättebra inspelningsutrustning. Och det var liksom kul, gick fort och blev hyffsat bra! Jag var förvånad av hur pass bra sången blev, med mikrofonen, för när jag gjorde mitt projektarbete blev jag aldrig riktigt nöjd med sången... Fick liksom det aldrig att bli som jag ville det. Ljudmässigt, alltså. Så nu det var jättekul!!!!!!!!!!!!

Sedan dess jag varit på högvarv i samtal och funderingar, och pratat och pratat som aldrig förr!! :0) Och utan nån lunch, utan en massa mackor bara, så har energin runnit ur - men trots allt så har det varit okej. Jag var liksom fått en annan energi istället. Mysko hur det där fungerar...

Jag har köpt ett par jättehärliga kaki-shorts till sommaren, och troligtvis även Provence! Nu är en rese-/vandringsryggsäck även påväg att bli inköpt. Hihi :D

KRAM
Lynn


En V8 Spirit, Lundhags, 50-liter.
På Lundhags-butiken utanför Åre.

Vart tog Lynn vägen?
Det blir nog en 60-liter, trots allt, som på denna bild.
Jag vill kunna få med mig nått hem :)
Fägen är Springbreak/Chestnut.
Eller ska jag välja en svart? Åh! *beslutsångest*

Mina nya shorts :)

Inga kommentarer: