2008-04-18

Riktigt rolig shopping!!


Här ovanför ser ni en akvarellmålning som jag gjorde 2003, då jag var 16 år... coolt att jag fortfarande är imponerad på det jag gjorde då ;) Jag tyckte iallafall den blev då fin i ramen jag köpte!

Idag åkte jag och syrran in till stan en snabbis och det var den roligaste shoppingturen på länge - dessutom fick vi ju det stora omklädningsrummet att dela på (så slapp man krångla med allt spring fram o tillbaka)!! :) Det resulterade i ett par jeans, den modell de inte hade i min storlek sist (!), och två svarta tröjor i siden och bomull på rean. En var en "vanlig" tröja med v-ringning, den andra med (lite "puffig") trekvartsärm och omlottsörning. Lite "basic" plagg då - men jag var överlycklig ändå :D

Och ja, jag har gjort min promenad och jogging runda idag med! Wiihee! De här är rekord - 4 ggr på en vecka (och veckan är trots allt inte slut än) !!! :P Hoppas det fortsätter i denna goda anda ;)

Imorgon kväll ska det spelas i vårat lilla band! Sååå kul det ska bli!

Ha en mycket trevlig helg - för det tänker definitivt jag! :D

LYNN


Jeansen, tröjan & omlottröjan

H&M - jeans, i modellen Star!!!

Inga kommentarer: