2008-04-30

Dagens upptåg

Idag bar det iväg till Sandviken. Men sen hamnade jag i Valbo... och jag var så säker på att jag hade tid att strosa omkring där då jag upptäcker att de börjar stränga ner butikerna - redan kl 6! Det tog tid, men tillslut kom jag ju på att det var sista april! =P Så då hann jag inte alls med det jag tänkt.

Tankarna rör sig för övrigt mest i Provence resan - det finns så mycket som ska planneras och göras! Men det är roligt också! Can't Wait! Idag kollade jag efter "resehanddukar", som är små och lättokade, och reselakan och sånt. Det är grymt vad mycket mindre plats dessa saker tar och så väger de mycket mindre också! Undrar vad man ska satsa på?!

Imorgon ska det fixas med muren, rensas saker ut ur rummet etc... Så det är väl bästa att hoppa till kojs och vila lite :)

I'll keep you updated!
LYNN


Såhär såg det grönskande S-viken ut idag :)

Inga kommentarer: