2008-04-30

Det lutar åt golvhandling snart ;)

Nu har jag köpt alla grejer (tror jag) till lutbehandlingen. Förhoppningsvis kan det påbörjas under helgen. Sedan har jag köpt olja också, men jag vet inte om jag har allt jag behöver till det. Spännande! Åh, det ska bli skönt att få det gjort!

Idag har jag målat den sista väggen som skulle målas! Så det är muren kvar att fixa - spackla och måla - sen förstås att torka av allt damm och sånt ifrån golvet. Men det dröjer inte länge nu... :D Efter det ska lister köpas och målas! Mot golvet blir det en 16cm sockel.


Här är min, nymålade, vägg :)





















Vid muren kommer jag ställa min stora spegel!
Tjusigt tror jag det blir! Men först ska muren målas! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt Lynn! Det kommer bli jättebra det där, nu är det inte mycket kvar! Skulle jag ha fixat sko- och ögonskydd? Vill du att jag gör det idag?

Tänkte på en grej... Dörren... Hmm.. störde bilden lite, den kan du ta och fixa upp, kanske måla nåt på. Men det kan du ta när du flyttat in.

KRAAM