2008-04-14

Rensa i Röran

Coco-coffee á la Lynn - med lite marshmallow fluff ovanpå :)
Och boken "Rensa i röran" av Karen Kingston

Läser denna bok om att rensa upp i röran, och det är intressant hur saker i livet och hur man mår återspeglas i hemmet. Som ett exempel stod det att personer som är deprimerarade ofta staplar saker i låg höjd. Jag kände mig rätt träffad men då jag nämde det för syrranpåstod hon att jag mer "spred ut det" på låg höjd (= dvs. golvet) :P haha Och ja, det stämmer nog! Men ändå! :) Boken har inspirerat mig till att fixa till det lite mer i både mitt sovrum och arbetsrum iallafall idag. Men MYCKET återstår! Det kluriga här är att jag bor hemma hos mina föräldrar och de är mästare på att samla på sig för mycket saker! Men det är väl bara att börja med det jag rår om - mina grejer. Rekomenderar boken dock!!!



Idag kan jag stolt säga att jag har varit ute och promenerat och sprungit! Att jag ens tog mig ut är ett mirakel! Men när solen tittade fram på sena eftermiddagen kände jag hur det drog mig ut... jag kunde inte bara sitta inne när våren äntligen ville ge mig lite sol därute!



Ja se här! Jag har i helgen gått en del dag i högklackat vilket är imponerande! Vill inte lova att det såg överdrivet graciöst ut men man är ju trots allt nybörjare :) Skona är iallafall supersnygga. Gillar klänningen jättemycket, men det syns inte så jättebra hur den ser ut på bilden ovanför.

Jag är så glad för min familj & mina vänner! Behövde bara säga det!

Ha en toppen dag!

LYNN

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej coola tjejen!

Vad kul att du fick inspiration från den där boken. Jag vill läsa den sen. Jag behöver också inspiration - i mängder, och sen behöver jag TID också!!!! Men jag tänker ju rensa när jag är färdig med hallen, och sovrummet, så det lär ju dröja. Fast man kanske borde lägga på ett kol här, tänk om hallen skulle kunna bli tapetserad! BLINK, BLINK, lust att hjälpa en liten idéspruta som fastnat mellan brädor, tapeter och spackel???

Det skulle vara roligt om du hade lägenhet här i Sandviken och du hade ditt eget ställe och vi kunde hälsa på varandra! Det gör vi i och för sig nu också, men det skulle kännas riktigt vuxet. =)

Kommer hem imorgon, då vill jag se vad boken åstadkommit. Och då kan vi diskutera lite mer Provence också, fatta att vi ska åka!!!!!! Hur coolt som helst!

Och då imorgon ska du få se blusen jag köpte, och så klart alla söta grejer till Agnes (framförallt 5 myror t-shirten...).

Vilka bra låtar du spelade in! Tror aldrig jag kommenterade det inlägget. Tur att Peters Garret har en sån kvalitet på sin utrustning. Top of the line liksom.

Kram tjejen,
vi hörs nu snart per telefon
och vi syns i morgon
Anna